Våren är HÄR!!

Då var våren ÄNTLIGEN här!!
Men det har ju sina för- och nackdelar. Just nu är det mycket trädgårdsarbete som ska fixas, inte för att jag har nått med det att göra. Det får mannen fixa och dona med. Det jobbigaste jag gör med det, är att sitta ute och titta på och ta en kaffe och fixa fika.  Jag kanske inflikar med kommentarer lite då och då om vad han missat. Det är bara vad han förväntar sig när han har med mig och göra. 
Jag utmanade vädret idag och gick till jobbet utan både jacka och boots. Ballerinaskorna fick åka på idag även om termometern visade på 6 ynka plusgrader.  
Första gången idag som jag börjar känna av pollen också, fan också. Trodde jag skulle kunna få slippa det i år efter allt som jag redan gått igenom. Men tydligen är det inget som jag kan välja bort. Surt!! 
Mycket på gång både denna veckan och nästa också. Men det kan vara bra att komma in i rutiner igen och känna att jag tar steg i rätt riktning. 
Just nu testar jag även på lite nya hårvårdsprodukter som jag är överraskat positiv till. Shit säger jag bara, känner mig som en ny människa och vårfin. 
Rekommenderar dem så mycket att jag beställde till min svägerska också. Hoppas hon blir lika nöjd som jag är. 

(null)

I denna stund sitter jag ute och njuter av ljudet av barnens lek, mannen som tvättar bilarna och jag som dricker kaffe.  Det är dessa stunder som betyder så mycket för själen. 

(null)

En rätt så OK start på veckan måste jag ändå få säga.  Skön och mild vårkväll med långa ljusa dagar. Precis vad jag älskar. 
Trevlig kväll och hoppas ni har det lika bra som jag har det för stunden. 
//Linda





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0