Söndag igen

Då var helgen nästan slut. 
Sitter just nu och dricker thé och tar något torrt kex med det. Medicinen ska också tas lite senare. Tvätten nästan klar och barnen får sitta sista halvtimman innan det är sängdags, på sina surfplattor. 

(null)

Mer än att jag fixat tvätten idag, så har jag inte gjort så mycket mer. Är fortfarande trött efter att vi var hos min syster igår till midnatt för att hälsa på hennes söta pojk och man som kom hem från Libanon efter varit där i en månad. Lika trevligt som vanligt och fullt hus också som vanligt. 

Lite längre fram kommer jag att berätta anledningen till att jag börjat blogga. Inget märkvärdigt really till att jag gör det. Men det är ett bra sätt att koppla av och koppla bort dagens händelser och ta nya tag till morgondagen. 
Trevlig söndagkväll på er. 
Mvh
Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0