X

Vilket tempo det är nu. Det är väll typ alltid så innan årets slut. Jag firar inte ens jul och tycker att december är en stressig månad. 
Efter mycket övertalning så fick jag äntligen mannen att gå med på att jag skulle bjuda hem släkten för att fira min lilla flicka som fyller 5 år den 13:e december. Eftersom mannen och barnen reser till Libanon den 17:e så blir det för tätt inpå och ha kalaset nästa vecka. Så det blir nu på lördag. 
Jag vet, jag vet, varför gör jag så? Men hon fyller bara 5 år en gång. Så efter att jag slutat jobba idag, stack jag och storhandlade.  Mannen vill inte att jag ska göra det så stort. Så han sa att det räcker med bara tårta, yeah right, det lyssnar jag ju på DIREKT. Så jag kompromissar med att göra saker som inte tar tid eller kraft. Vad det blir får ni se på söndag eller måndag. 
Påvägen hem idag fick jag sms om att min nya IPhone finns att hämta ut på ICA. Så glad att den hann komma innan resan till Libanon. 
(null)

Såååå himla fin. Så fort jag beställt den, surfade jag in på fyndiq.se och beställde skärmskydd och fodral. Skärmskydd kom igår och fodral idag. Alltså kunde ju inte ha planerat in det bättre än så. 
Funderar på att även beställa en QI-laddare, a.k.a trådlös laddare. Har tid innan resan ändå. 
Aja, nu vet ni vad jag kommer sitta och leka med ett tag framåt. 
Tack och hej från mig. 
PS. Vad tycker ni om emojin? 🧕🏻 ser ju ut exakt som mig. Eller inte. 🤷🏻‍♀️😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0