Mummy know best!!

Sitter just nu på VC och väntar på läkare som kan undersöka lilla Amar, som fortfarande är riktigt sjuk. 
Som jag har sagt innan, så reser barnen och mannen till Libanon på söndag. Vill ju att hon ska vara mycket bättre innan flygresan. 
Amar fick sin 5-års spruta i tisdags och har sedan dess haft hög feber som inte vill släppa.  Har kört med Alvedon, Ipren, Nezeril, hostmedicin och även hennes astmasprayer. Då hade jag ändå sagt till hos BVC att hon har influensa och vill inte lägga på feber när det är så nära inpå resan. Svaret jag fick var att hon inte skulle få någon feber av denna.  Man tycker ju att de borde veta att mummy knows best!!
Nu är jag iallafall tillbaka hemma. 
Det blev penicillin i fem dagar, fick en annan hostmedicin utskriven och annan nässpray. Förhoppningsvis hinner hon bli något bättre innan avresan. 
Idag var sista styrelsemötet med Vision för 2017. Det blev mycket gotte från julbordet på Elite hotellet. Jag var så upptagen med att äta att jag glömde bort att ta kort på det varma och efterrätterna. Men ni får en bild från min lilla kalla tallrik. 
(null)

Men nu är det fredag och då är det fredagsmys som gäller här hemma. 
Trevlig helg 
Kram
(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0