Äntligen!!

Då var helgen slut och även måndagen. Helgen har varit fullspäckad, som vanligt. Kollar igenom min kalender och ser att veckorna är fulla av möten och tider att passa fram tills resan till Libanon bär av. 
Igår fick jag ÄNTLIGEN den nya diskmaskinen inkopplad. Vilken skillnad på ljudnivån alltså. Inte konstigt att jag haft sån huvudvärk varje dag. OK, nu blev det lite överdrivet. 
(null)

Nu behöver jag inte tänka mer på detta. Jo, kanske lite. Jag önskar att det skulle kunna komma någon bra uppfinning som kan fylla diskmaskinen åt mig också. Får alltid himla ont i ryggen vid tömning och fyllning. Jag kommer vara först med att köpa det om det kommer. 
Anyway
Samma visa varje tisdag, den kortaste arbetsdagen blir också den längsta för mig.  Låt oss bara börja med vilken blixthalka det var idag på morgonen. Körning till jobbet som brukar ta max 25 min, tog idag en timma. Jag jobbade mina två timmar och drog sedan vidare till CLV för att lämna mina blodprover som jag behöver lämna var tredje vecka. Då jag även idag hade tid hos TeamOlmed vid två, åkte jag upp till Grand Samarkand för att fördriva tiden. Träffade på de bästa cheferna man kan ha och passade på att luncha tillsammans med dom. 
Åkte sedan till mitt möte där jag fick ut både knä- och fotledsortos. Skoinlägg kommer om några veckor. 
Hemma fick det bli libanesisk "snabbmat". Så himla gott och enkelt att fixa. Det blev friterad blomkål med citron och salt. Pommes och kikärtsröra. YUM
(null)

Kvällen avslutas med kaffe och barnens läxläsning. 
(null)

Trevlig tisdag allihopa❣️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0