Då kör vi!!

 
Hur skriver man? Vad skriver man? 
Det är väll de första två frågorna som jag ställer mig, när jag bestämt mig att börja blogga. Min första tanke är; OH GOSH,,,,vad har jag gett mig in i?
jag gör ett försök och hoppas på att it'll make any sense at all🙈
 
Jag heter Linda och bor någonstans i Sverige i en liten ort med ca 3000 invånare. Mina rötter är från Mellanöstern, men är född och bott här i hela mitt 30+ liv.
Min vanliga vardag är en stressig historia. Med en tjänst på 70% och ett 100% arbete som mor och fru, så kanske ni förstår att det inte blir mycket egentid eller tid för sömn för den delen. 
Då min man också kommer från mitt hemland, så har det blivit lite av en kulturkrock. Vad som förväntas av mig som fru och mor är helt annorlunda av vad som förväntas av en vanlig svensson-fru. Även om han hjälper mig med mycket, så är det ändå så att jag nästan hinner få mig 5 timmar sömn som MAX varje dag. Därifrån kommer namnet på bloggen; Wide Awake är exakt vad jag är. 
Välkommen till min vanliga vardag ✌🏻
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0